Forestil dig, at vi efter hver scene lukker en dør. Vi lægger noget bag os. Vi ved ikke, hvad det er. Vi ved heller ikke, hvad vi kommer til at møde. Det vil alt sammen vise sig.

*

Her er en slange. Den er grøn. En lille grøn slange. Den har lagt sig i min hånd. Den er nærværende, lystfuld, legende. Den skifter størrelse. Først bliver den lillebitte, så bliver den enorm, gigantisk. Jeg er ikke på noget tidspunkt bange for den. Den svinder til normal størrelse og trænger ind i mig. Den snor sig op langs min rygrad og spreder en stille orgasme. Den dirrer, den hvisker dit navn og jeg fyldes med kærlighed. Der løber tårer ned ad mine kinder. Slangen trænger helt ud på huden af mig og jeg får slangeham. Jeg mærker en styrke og en kærlighed, som følger mig overalt, hvor jeg går.

*

Nøgen. Jeg har tøj på, men du er nøgen. Nøgen har flere medbetydninger udover bar. Ubehåret, som en nyfødt killing. Upyntet, som en nøgen pære. Utilsløret, som den nøgne sandhed. Og på boldbanen om en angrebsspiller, der har frit spil.

Bolden er din. Jeg står på mål. Jeg er helt grøn. Det burde være let.

Du vælger selv dine kampe.

Jeg siger:

– Spil!

 

 

 

 

 

 

