Du kan måske spørge dig selv, hvad den pludselige åbenbaring af din lyst til at lade dig underkaste skyldes. Er det karma, der snapper dig i hælene? Hvis du da tror på genfødsel og loven om årsag og virkning. Der er en del, vi ikke har snakket om. Er den måske noget latent i din personlighed, eller er den frembragt af ændrede forhold i dit liv over længere tid? Har du undertrykt behov, som du nu har brug for mig til at kalde til live og udfoldelse? Jeg ved af erfaring, at lang tids seksuel rationering eller tilbageholdenhed kan skabe forstyrrelse.

Det er en udbredt opfattelse, at forhold eller tiltrækning med afsæt i seksuel underkastelse og dominans afviger usundt fra det ligeværdige forhold. Det ses som en fejludvikling af seksualiteten, som jo også er en side af personligheden. Der findes ekstreme eksempler på personlighedsforstyrrelse i begge ender af SM-skalaen (dominans – underkastelse), præcis som der gør det hos dem, der dyrker vanila-sex. Du ved, at du ikke hører til dem, og måske spørger du slet ikke dig selv. Du er ikke en person, der drager dig selv i tvivl. I det mindste ikke din etik og dine motiver.

Jeg, derimod, har god grund til at spørge mig selv. Men ikke nu.

– hvad har du lyst til?
– noget, der gør mig glad. Det vil gøre mig glad at se dig tage dit tøj meget langsomt af. Ved du hvorfor?
– nej, hvorfor?
– fordi du er et af de smukkeste mennesker, jeg kender. Også udenpå.
– nu overdriver du vist.
– nej, du er virkelig smuk – og appetitlig. Og så er du tilmed blufærdig. Det kan kun blive godt.

 

 

 

 

 

 

